Przykład… Nasz sprzedawca przeprowadzając strategię biznesową online oraz wykorzystując marketing treści, używając narzędzi analitycznych, skierował reklamy do naszego kraju, a nawet do miasta w którym aktualnie się znajdujemy. Jego oficjalna strona WWW dzięki wysokiemu rankingowi w wyszukiwarkach i możliwości publikowania opinii oraz wystawiania komentarzy i oceniania dotychczasowych realizacji, wzbudziła zainteresowanie innych klientów. Ciekawość i pożądanie przyszłych nabywców nową ofertą przyczyniły się do zbudowania stacjonarnego sklepu meblowego w Szczecinie, oraz nowoczesnej fabryki w Poznaniu otwierającej nowe miejsca pracy dla lokalnej społeczności. Umożliwiono możliwość zamówień online przy pomocy każdego urządzenia mobilnego oraz wysyłki dostępnymi środkami transportu bezpośrednio pod drzwi kupującego. W efekcie takiego przedsięwzięcia możemy nie tylko kupić sztokholmskie meble w Polsce, ale również zdobyć zatrudnienie przy ich wytwarzaniu. Z ekonomicznego punktu widzenia więcej podatków trafia do budżetu Polski, a co za tym idzie budowane są nowe drogi oraz szkoły.